Förlåt att jag varit lite off med bloggandet

Dagen.
Gick upp klockan kvart över 6 idag och iväg mot simhallen klockan sju. Var nämligen bad på idrotten idag. Vi skulle simma tusen meter och livrädda varandra. Det var faktiskt roligare än jag trodde, vart längesen jag badade i badhus nu!

Sen flöt väl hela dagen på som vanligt. Hade lucia övning också, ska vara med på den i skolan.

Sen kom jag hem och duschade, läste lite i tidningarna om ib och ls, mest för att se vad man läste osv.
Längtar tills den 17 dec på min kusin kommer hem från sa ta Barbra efter ett år studerande. Åker till henne då där det kommer vara en Home coming party/födelsedags firande. Som ni redan vet vill jag ut och studera sen efter gymnasiet (har hittat en ''utbildning" i theatre arts som jag jättegärna vill gå i santa barba) och min kusin gick ib på gymnasiet så ska prata lite med henne o se hur hon uppös de alltihop:)

Hoppas ni haft en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0